Czas trwania promocji : 2008-2009 rok Do zebrania : 30 Kapsli Opis : Kolekcja, w której do zebrania mieliśmy 30 Kapsli z wizerunkami postaci z Funky Punky
Czas trwania promocji : 2008 (Reklama promocyjna była nadawana w TV w dniu 06.08.2008) Do zebrania : 30 Tazo Opis : Kolekcja, w której do zebrania mieliśmy 30 Tazo z wizerunkami postaci z filmu Kung Fu Panda. Jedna strona tazo była 3D, a druga strona zwykła.
Czas trwania promocji : 2000 rok Do zebrania : 40 Kart Opis : Chipicao karty Chipi 3D to pierwsza z trzech kolekcji trójwymiarowych kar dodawanych do rogalików Chipicao. Cała kolekcja liczy 40 dwustronnych kart, z przodu jest obrazek 3D, z tyłu numer i nazwa karty w pięciu językach (polskim, rumuńskim, czeskim, słowackim i węgierskim). Jest to jedna z trzech serii, które można było odnaleźć w rogalikach firmy Chipicao. Bohaterem jest Chipi, postać stworzona przez firmę. Na każdej karcie wciela się w inną rolę, raz jest strażakiem, raz astronautą. Seria ta była wykonana z przedniej warstwy, która pod różnym kątem ukazywała inny obrazek, oraz z papierowego rewersu, na którym był obrazek, umieszczony pod przednią warstwą, oraz tyłu, na którym był numer, logo i nazwa karty.
Chio Dragon Ball Karty Kolekcjonerskie Seria 1 - 29 Kart
Chio Dragon Ball Z Karty do Gry Seria 1 - 23 Karty
EDYCJA II :
Chio Dragon Ball Z Karty Kolekcjonerskie Seria 2 - 21 Kart
Chio Dragon Ball Z Edycja Specjalna Karty - 20 Kart
Chio Dragon Ball Z Karty do Gry Seria 2 - 7 Kart
EDYCJA III :
Chio Dragon Ball GT Karty Kolekcjonerskie Seria 3 = 27 kart
Chio Dragon Ball GT Karty do Gry Seria 3 - 16 Kart
EDYCJA IV :
Karty Chio Dragon Ball GT Karty Walki - 29 Kart
Karty Chio Dragon Ball Z Karty Walki - 30 Kart
Razem do zebrania jest 202 Kart. Najtrudniej jest zebrać Karty walk ze względu na ceny kart.
Uwagi:
W 2001 roku do polskich sklepów trafiły promocyjne paczki Chio Chips, promocja polegała na wkładaniu do paczek kart z wizerunkami postaci z Dragon Ball Z. Na początku... tzn. w pierwszej serii (O seriach niżej...) były dostępne karty kolekcjonerskie i do gry, o kolekcjonerskich chyba nie trzeba opowiadać, ale jeżeli chodzi o karty do gry to dzieliły się na poziomy postaci tzn. wygląda to tak że np. Goku jest na 4 kartach w 4 poziomach mocy czyli Normal, SSJ, SSJ2, SSJ3, poziomy były oznaczane kolorami.....(w każdej z późniejszych edycji zasada kolorów się nie zmieniła).
Kolory Kart:
Poziom I - Niebieska (słaby)
Poziom II - Zielona (silny)
Poziom III - Czerwona (bardzo silny)
Poziom IV - Żółta (potężny)
Jakiś czas później w sklepach pojawiła się 2 i 3 seria kart, były zmienione trochę wizualnie, ale to nie przeszkodziło aby zainteresowanie było tak samo wysokie jak w pierwszej serii. W drugiej serii pojawiła się edycja specjalna kart błyszczących, niestety mogli się nią cieszyć tylko kolekcjonerzy bo nie służyła do gry. Oczywiście w nowych seriach karty nadal były podzielone na karty kolekcjonerskie i do gry... W 3 edycji pojawiły również karty z Dragon Ball GT co znacznie wzmocniło silę kart i gracze byli coraz bardziej zainteresowani promocją Chio. Jakieś parę tygodni później wyszła czwarta i ostatnia seria kart, były to walki bohaterów z Dragon Ball Z i Dragon Ball GT, owe znacznie się wizualnie różniły od poprzednich, ale za to moc takiej karty mogła przekroczyć nawet 1000!
Tutaj jest pokazane w jakiej serii ile kart można było zdobyć, czyli...
1 seria - 23 Karty do gry i 29 kart kolekcjonerskich.
2 seria - 6 kart do gry, 20 kolekcjonerskich + karty kolekcjonerskie - błyszczące.
3 seria (DBGT) - 16 kart do gry i 27 kolekcjonerskich
4 seria (Walki) - 30 kart DBZ i 29 Kart DBGT
Reklamy Promocyjne :
Filmy :
Karty :
EDYCJA I :
Chio Dragon Ball Z Karty do Gry Seria 1 - 23/23 Karty :
Chio Dragon Ball Karty Kolekcjonerskie Seria 1 - 29/29 Kart :
EDYCJA II :
Chio Dragon Ball Z Karty Kolekcjonerskie Seria 2 - 21/21 Kart :
Chio Dragon Ball Z Edycja Specjalna Karty - 20/20 Kart
Chio Dragon Ball Z Karty do Gry Seria 2 - 7/7 Kart :
EDYCJA III :
Chio Dragon Ball GT Karty Kolekcjonerskie Seria 3 = 27/27 kart :
Chio Dragon Ball GT Karty do Gry Seria 3 - 16/16 Kart
EDYCJA IV :
Karty Chio Dragon Ball Z Karty Walki - 24/30 Kart : (Kolekcja w trakcie zbierania u mnie)
Karty Chio Dragon Ball GT Karty Walki - 27/29 Kart : (Kolekcja w trakcie zbierania u mnie)
Album/Klaser na karty :
Plakaty / Banderole promocyjne / Banery / Plany lekcji :
Naklejka reklamowa
Koszulki / Bluzy ,,Dragon Ball'' :
Informator z palet sklepowych dla kasjerów :
Zasady Gier :
JAK GRAĆ? (EDYCJA 1-3)
1. W grze biorą udział przynajmniej dwie osoby. 2. Ilość kart jest nieograniczona (karty mogą się powtarzać). 3. Każdy z Grających dostaje jednakową ilość kart 4. Uwaga! Karty różnią się poziomami MOCY!
Poziom 1 niebieski - słaby Poziom 2 zielony - silny
Poziom 3 czerwony - bardzo silnyPoziom 4 żółty - potężny
5. Na każdej karcie znajduje się opis techniki ataku wojownika oraz jednostki energii KI i życia HP, których suma jest siłą ataku Twojego bohatera. 6. Losujecie osobę, która zaczyna grę. 7. Grę zaczynasz kartą z najniższego posiadanego poziomu (patrz 4). Później, jeśli masz postaci swojego bohatera z wyższych poziomów, będziesz mógł się "transformować" i wzrastać w siłę. 8. Gracze nie mogą posługiwać się tą samą postacią. Jeśli położyłeś Goku, to Twoi koledzy muszą wybrać innego wojownika (bohater nie może walczyć sam ze sobą). 9. Gra polega na przebiciu słabszego ataku mocniejszym. Dodaj punkty KI i HP na wyłożonych przez siebie kartach (jednej lub kilku, jeśli twój bohater się transformował, czyli jeśli do karty słabszej dołożyłeś karty silniejsze). Pamiętaj, transformować możesz tylko tą postać, którą obecnie grasz. 10. Karty raz użyte nie wracają do gry do czasu, aż wszyscy grający wyłożą wszystkie swoje karty. 11. Grający zabierają wygrane karty i liczą znajdujące się na nich punkty. 12. Osoba posiadająca najwięcej punktów wygrywa.
PRZYKŁAD 1.
Gracz "A" zaczyna grę kartą z poziomu niebieskiego np.: Piccolo 1(suma KI i HP = 100). Gracz "B" wykłada kartę z tego samego niebieskiego poziomu FatBuu, (suma KI i HP = 110). Gracz "A" nie posiada wyższego poziomu Piccolo (np. Piccolo 2 - poziom zielony), tak więc nie może się "transformować". Wygrywa Gracz "B".
PRZYKŁAD 2.
TRANSFORMACJA
Gracz "A" zaczyna grę kartą z niebieskiego poziomu (KI i HP = 110). Gracz "B" wykłada kartę z tego samego niebieskiego poziomu (KI i HP = 120). Wygrywa Gracz "B", chyba że Gracz "A" posiada kartę wyższego poziomu tej samej postaci np. z czerwonego lub żółtego poziomu (jego bohater "transformuje się"). Teraz, jeśli gracz "B" chce wygrać musi również "transformować" swojego bohatera (dołożyć silniejsze karty ze swoim wojownikiem). Wygrywa ta osoba, która po wszystkich "transformacjach" zebrała najwięcej punktów.
PAMIĘTAJ!!! Zasadą jest, że zawsze transformujesz się z poziomu niższego na wyższy.
2. Ilość kart jest nieograniczona (karty mogą się powtarzać).
3. Każdy z Grających dostaje jednakową ilość kart.
4. Uwaga! Karty różnią się poziomami MOCY.
Poziom 1 niebieski - słaby
Poziom 2 zielony - silny
Poziom 3 czerwony - bardzo silny
Poziom 4 żółty - potężny
5. Na każdej karcie znajduje się opis walki oraz liczba jednostek mocy.
6. Kart z najlepszymi walkami możesz użyć jako doładowania normalnych kart do gry DBZ i DBGT.
7. Doładowanie może nastąpić jedynie w przypadku, gdy karta leżąca na stole i karta z najlepszymi walkami przedstawiają tego samego bohatera. Wzmocnić możesz tylko tego bohatera, którym właśnie grasz.
8. Przykład: Jeśli położyłeś Goku, to możesz zwiększyć jego moc kładąc kartę z najlepszymi walkami, na której jednym z walczących jest właśnie Goku. Do jednostek energii KI i życia HP na karcie dodajemy moc, która znajduje się na karcie z walkami.
9. Grający zabierają wygrane karty i liczą znajdujące się na nich punkty.
10. Osoba posiadająca najwięcej punktów wygrywa.
ROŚNIJ W SIŁĘ!
EDYCJA I :
W każdej oznaczonej paczce Chio znajdziesz jedną z 29 kart kolekcjonerskich lub 23 kart do gry.
EDYCJA II :
W każdej oznaczonej paczce Chio znajdziesz jedną z 21 kart kolekcjonerskich, 20 kart kolekcjonerskich w edycji specjalnej lub 7 kart do gry.
EDYCJA III :
W każdej oznaczonej paczce Chio znajdziesz jedną z 27 NOWYCH kart kolekcjonerskich lub 16 NOWYCH kart do gry Dragon Ball GT.
EDYCJA IV :
"W każdej oznaczonej paczce Chio znajdziesz jedną z 59 nowych kart do gry z najlepszymi walkami Dragon Ball Z i Dragon Ball GT .