piątek, 28 lutego 2025

Cheetos - Bakugan Tazo

Czas trwania promocji  2008-2009 rok
Do zebrania 30 Tazo
Opis : Kolekcja, w której do zebrania mieliśmy 30 Tazo z wizerunkami bakuganów

Pełna Kolekcja  30/30 Tazo  :






Cheetos - Funki Punky

Czas trwania promocji  2008-2009 rok
Do zebrania 30 Kapsli
Opis : Kolekcja, w której do zebrania mieliśmy 30 Kapsli z wizerunkami postaci z Funky Punky

Filmy  :





Pełna Kolekcja  30/30 Kapsli  :






Cheetos - Kung Fu Panda 3D

Czas trwania promocji  2008 (Reklama promocyjna była nadawana w TV w dniu 06.08.2008) 
Do zebrania 30 Tazo
Opis : Kolekcja, w której do zebrania mieliśmy 30 Tazo z wizerunkami postaci z filmu Kung Fu Panda. Jedna strona tazo była 3D, a druga strona zwykła.
Uwagi

Reklama promocyjna  :




Pełna Kolekcja  30/30 Tazo  :






środa, 5 lutego 2025

Chipicao Chipi Magician 3D - 3 Seria

Chipicao Magician Tył kart

Przykładowa tył karty z kolekcji Magician

                                                                                                        

Czas trwania promocji  2000 rok
Do zebrania 50 Kart
Opis : 1 z 3 serii kart chipicao wydanych w rogalikach Chipicao. Seria składała się z 50 Kart.
Uwagi

Pełna Kolekcja  50/50 Kart  :



Chipicao Sport 3D - Seria 2


                 Przykładowy tył Karty serii Sport



Czas trwania promocji  2000 rok
Do zebrania 20 Kart
Opis : 1 z 3 serii kart chipicao wydanych w rogalikach Chipicao. Seria składała się z 20 Kart.
Uwagi

Pełna Kolekcja  20/20 Kart  :



Chipicao 3D - Seria 1

Czas trwania promocji  2000 rok
Do zebrania 40 Kart
Opis Chipicao karty Chipi 3D to pierwsza z trzech kolekcji trójwymiarowych kar dodawanych do rogalików Chipicao. Cała kolekcja liczy 40 dwustronnych kart, z przodu jest obrazek 3D, z tyłu numer i nazwa karty w pięciu językach (polskim, rumuńskim, czeskim, słowackim i węgierskim). Jest to jedna z trzech serii, które można było odnaleźć w rogalikach firmy Chipicao. Bohaterem jest Chipi, postać stworzona przez firmę. Na każdej karcie wciela się w inną rolę, raz jest strażakiem, raz astronautą. Seria ta była wykonana z przedniej warstwy, która pod różnym kątem ukazywała inny obrazek, oraz z papierowego rewersu, na którym był obrazek,  umieszczony pod przednią warstwą, oraz tyłu, na którym był numer, logo i nazwa karty.
UwagiPosiadam komplet 40 Kart

Pełna Kolekcja  40/40 Kart  :








piątek, 31 stycznia 2025

Chio - Dragon ball Z


Czas trwania promocji  

2001 rok

Do zebrania 

EDYCJA I : 

Chio Dragon Ball Karty Kolekcjonerskie Seria 1 - 29 Kart
Chio Dragon Ball Z Karty do Gry Seria 1 - 23 Karty

EDYCJA II : 

Chio Dragon Ball Z Karty Kolekcjonerskie Seria 2 - 21 Kart
Chio Dragon Ball Z Edycja Specjalna Karty - 20 Kart
Chio Dragon Ball Z Karty do Gry Seria 2 - 7 Kart

EDYCJA III : 

Chio Dragon Ball GT Karty Kolekcjonerskie Seria 3 = 27 kart
Chio Dragon Ball GT Karty do Gry Seria 3 - 16 Kart

EDYCJA IV : 

Karty Chio Dragon Ball GT Karty Walki - 29 Kart
Karty Chio Dragon Ball Z Karty Walki - 30 Kart

Razem do zebrania jest 202 Kart. Najtrudniej jest zebrać Karty walk ze względu na ceny kart.

Uwagi

W 2001 roku do polskich sklepów trafiły promocyjne paczki Chio Chips, promocja polegała na wkładaniu do paczek kart z wizerunkami postaci z Dragon Ball Z. Na początku... tzn. w pierwszej serii (O seriach niżej...) były dostępne karty kolekcjonerskie i do gry, o kolekcjonerskich chyba nie trzeba opowiadać, ale jeżeli chodzi o karty do gry to dzieliły się na poziomy postaci tzn. wygląda to tak że np. Goku jest na 4 kartach w 4 poziomach mocy czyli Normal, SSJ, SSJ2, SSJ3, poziomy były oznaczane kolorami.....(w każdej z późniejszych edycji zasada kolorów się nie zmieniła).

Kolory Kart:
Poziom I - Niebieska (słaby)
Poziom II - Zielona (silny)
Poziom III - Czerwona (bardzo silny)
Poziom IV - Żółta (potężny)

Jakiś czas później w sklepach pojawiła się 2 i 3 seria kart, były zmienione trochę wizualnie, ale to nie przeszkodziło aby zainteresowanie było tak samo wysokie jak w pierwszej serii. W drugiej serii pojawiła się edycja specjalna kart błyszczących, niestety mogli się nią cieszyć tylko kolekcjonerzy bo nie służyła do gry. Oczywiście w nowych seriach karty nadal były podzielone na karty kolekcjonerskie i do gry... W 3 edycji pojawiły również karty z Dragon Ball GT co znacznie wzmocniło silę kart i gracze byli coraz bardziej zainteresowani promocją Chio. Jakieś parę tygodni później wyszła czwarta i ostatnia seria kart, były to walki bohaterów z Dragon Ball Z i Dragon Ball GT, owe znacznie się wizualnie różniły od poprzednich, ale za to moc takiej karty mogła przekroczyć nawet 1000!

Tutaj jest pokazane w jakiej serii ile kart można było zdobyć, czyli...


1 seria - 23 Karty do gry i 29 kart kolekcjonerskich.
2 seria - 6 kart do gry, 20 kolekcjonerskich + karty kolekcjonerskie - błyszczące.
3 seria (DBGT) - 16 kart do gry i 27 kolekcjonerskich
4 seria (Walki) - 30 kart DBZ i 29 Kart DBGT





Reklamy Promocyjne  :







Filmy   :






Karty  :





EDYCJA I :

Chio Dragon Ball Z Karty do Gry Seria 1 - 23/23 Karty :




Chio Dragon Ball Karty Kolekcjonerskie Seria 1 - 29/29 Kart :





EDYCJA II :

Chio Dragon Ball Z Karty Kolekcjonerskie Seria 2 - 21/21 Kart :




Chio Dragon Ball Z Edycja Specjalna Karty - 20/20 Kart




Chio Dragon Ball Z Karty do Gry Seria 2 - 7/7 Kart :


EDYCJA III :

Chio Dragon Ball GT Karty Kolekcjonerskie Seria 3 = 27/27 kart : 




Chio Dragon Ball GT Karty do Gry Seria 3 - 16/16 Kart



EDYCJA IV :

Karty Chio Dragon Ball Z Karty Walki - 24/30 Kart : (Kolekcja w trakcie zbierania u mnie)






Karty Chio Dragon Ball GT Karty Walki - 27/29 Kart : (Kolekcja w trakcie zbierania u mnie)







Album/Klaser na karty  :








Plakaty / Banderole promocyjne / Banery / Plany lekcji  :






























                                                                                                 Naklejka reklamowa






Koszulki / Bluzy ,,Dragon Ball''  :

















Informator z palet sklepowych dla kasjerów :




Zasady Gier   :

JAK GRAĆ? (EDYCJA 1-3)

1. W grze biorą  udział przynajmniej dwie osoby.
2. Ilość kart jest nieograniczona (karty mogą się powtarzać).
3. Każdy z Grających dostaje jednakową ilość kart
4. Uwaga! Karty różnią się poziomami MOCY!

Poziom 1 niebieski - słaby                Poziom 2 zielony - silny

Poziom 3 czerwony - bardzo silny     Poziom 4 żółty - potężny

5. Na każdej karcie znajduje się opis techniki ataku wojownika oraz jednostki energii KI i życia HP, których suma jest siłą ataku Twojego bohatera.
6. Losujecie osobę, która zaczyna grę.
7. Grę zaczynasz kartą z najniższego posiadanego poziomu (patrz 4). Później, jeśli masz postaci swojego bohatera z wyższych poziomów, będziesz  mógł się "transformować" i wzrastać w siłę.
8. Gracze nie mogą posługiwać się tą samą postacią. Jeśli położyłeś Goku, to Twoi koledzy muszą wybrać innego wojownika (bohater nie może walczyć sam ze sobą).
9. Gra polega na przebiciu słabszego ataku mocniejszym. Dodaj punkty KI i HP na wyłożonych przez siebie kartach (jednej lub kilku, jeśli twój bohater się transformował, czyli jeśli do karty słabszej dołożyłeś karty silniejsze). Pamiętaj, transformować możesz tylko tą postać, którą obecnie grasz.
10. Karty raz użyte nie wracają do gry do czasu, aż wszyscy grający wyłożą wszystkie swoje karty.
11. Grający zabierają wygrane karty i liczą znajdujące się na nich punkty.
12. Osoba posiadająca najwięcej punktów wygrywa.

PRZYKŁAD 1.

Gracz "A" zaczyna grę kartą z poziomu niebieskiego np.: Piccolo 1(suma KI i  HP = 100). Gracz "B" wykłada kartę z tego samego niebieskiego poziomu FatBuu, (suma KI i HP = 110). Gracz "A" nie posiada wyższego poziomu Piccolo (np. Piccolo 2 - poziom zielony), tak więc nie może się "transformować". Wygrywa Gracz "B".

PRZYKŁAD 2.

TRANSFORMACJA

Gracz "A" zaczyna grę kartą z niebieskiego poziomu (KI i HP = 110). Gracz "B" wykłada kartę z tego samego niebieskiego poziomu (KI i HP = 120). Wygrywa Gracz "B", chyba że Gracz "A" posiada kartę wyższego poziomu tej samej postaci np. z czerwonego lub żółtego poziomu (jego bohater "transformuje się"). Teraz, jeśli gracz "B" chce wygrać musi również "transformować" swojego bohatera (dołożyć silniejsze karty ze swoim wojownikiem). Wygrywa ta osoba, która po wszystkich "transformacjach" zebrała najwięcej punktów.

PAMIĘTAJ!!! Zasadą jest, że zawsze transformujesz się z poziomu niższego na wyższy.

Rośnij w siłę!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JAK GRAĆ? (EDYCJA 4)

1. W grze biorą udział przynajmniej dwie osoby.
2. Ilość kart jest nieograniczona (karty mogą się powtarzać).
3. Każdy z Grających dostaje jednakową ilość kart.
4. Uwaga! Karty różnią się poziomami MOCY.


Poziom 1 niebieski - słaby
Poziom 2 zielony - silny
Poziom 3 czerwony - bardzo silny
Poziom 4 żółty - potężny

5. Na każdej karcie znajduje się opis walki oraz liczba jednostek mocy.
6. Kart z najlepszymi walkami możesz użyć jako doładowania normalnych kart do gry DBZ i DBGT.
7. Doładowanie może nastąpić jedynie w przypadku, gdy karta leżąca na stole i karta z najlepszymi walkami przedstawiają tego samego bohatera. Wzmocnić możesz tylko tego bohatera, którym właśnie grasz.
8. Przykład: Jeśli położyłeś Goku, to możesz zwiększyć jego moc kładąc kartę z najlepszymi walkami, na której jednym z walczących jest właśnie Goku. Do jednostek energii KI i życia HP na karcie dodajemy moc, która znajduje się na karcie z walkami.
9. Grający zabierają wygrane karty i liczą znajdujące się na nich punkty.
10. Osoba posiadająca najwięcej punktów wygrywa.

ROŚNIJ W SIŁĘ!

EDYCJA I :



W każdej oznaczonej paczce Chio znajdziesz jedną z 29 kart kolekcjonerskich lub 23 kart do gry. 

EDYCJA II :



W każdej oznaczonej paczce Chio znajdziesz jedną z 21 kart kolekcjonerskich, 20 kart kolekcjonerskich w edycji specjalnej lub 7 kart do gry.

EDYCJA III :


W każdej oznaczonej paczce Chio znajdziesz jedną z 27 NOWYCH kart kolekcjonerskich lub 16 NOWYCH kart do gry Dragon Ball GT.

EDYCJA IV :



"W każdej oznaczonej paczce Chio znajdziesz jedną z 59 nowych kart do gry z najlepszymi walkami Dragon Ball Z i Dragon Ball GT .